FANDOM

Pappadon Alun (pełna nazwa: Pappadon Alun Lessi) - pies rasy jamnik, założyciel Żółtego Żółtka.

Pappadon Alun Lessi
Pappadon
Kolor brązowy
Kolor skrzydeł biało - tęczowe
.

WyglądEdytuj

Pappadon jest jamnikiem krótkowłosym. Nie nosi obroży. Ma bardzo wyjątkowe skrzydła - biało - tęczowe. W pierwowzorze naszkicowanym przez Pana Boryha miał on być labradorem (ze względu na wielkość tego psa), ale zdecydowano się na inną rasę, a labradorem został główny pocztownik - Kala.

Patrząc na wygląd skrzydeł Pappadona, można śmiało stwierdzić, że autor jego projektu wzorował się na klaczy, bohaterce serialu My Little Pony, zwanej Rainbow Dash. Ma to zapewne związek z tym, że założyciel jest jednym z polskich Bronies.

CharakterEdytuj

PrzyjaźńEdytuj

Pappadon Alun lubi swoich podopiecznych z klubu. Opiekuje się nimi, ale nie ma z nimi szczególnego kontaktu, gdyż zwykle jest zajęty. Lessi ma też wrogów, którzy chcą zniszczyć Żółte Żółtko (takim największym jest Q).

SprawiedliwośćEdytuj

Lessi jest sprawiedliwy. Potrafi karać, ale tylko po dokładnym śledztwie, a nie byle szybko. Każdego z klubu traktuje wedle jego potrzeb i zachowania. Skutkiem jest duża ilość przyjaciół.

SurowośćEdytuj

Pappadon jest dość surowy. Często karze innych na bardzo długi czas. Niektórzy boją się go, gdy popełnią coś złego. Jest też pamiętliwy. Zawsze zapamiętuje złe zachowanie przyjaciół i tylko gdy go przeproszą potrafi im wybaczyć.

Na FacebookuEdytuj

Czy lubisz Pappadona?

Facebook likes
==Galeria==

Pappadon lessi
Aby zobaczyć całą galerię, kliknij tutaj.